Social listening

Social listening

2017-04-21 12:10:22

Tagek:
közösségi média, social listening, webáruház, ügyfélszerzés

Írta:
Siket Gábor





Többször írtunk már a közösségi média használatáról, elég széles skálán mozognak ezek a technikák. Viszont kialakult egy újfajta szemléletmód, ami segítheti a weboldalak, webáruházak növekedését.

Napi szinten hatalmas mennyiségű adatot gyűjtenek össze ezek a portálok, amiket ha megfelelően elemzünk és figyelünk, rá akkor segít előbb jutnunk az ügyfelek igényeinek kiszolgálásában. Az elemzés számos lehetőségre rámutat: a social listening jó eszköz lehet ügyfélszerzésre, ügyfélátcsábításra, ügyfélélmény-növelésre, ügyfélmegtartásra, kampányhatékonyság-javításra, termék- és szolgáltatásfejlesztésre, válsághelyzetek megelőzésére és kezelésére, felügyeleti szervek tevékenységének támogatására, illetve HR-tevékenységek támogatására is.

forrás: azevhonlapja.hu

Keressen minket elérhetőségeinken

  • Ha felkeltettük érdeklődését ne habozzon, hívjon vagy írjon nekünk
  • 1106 Budapest X. kerület Jászberényi út 24-36 III.emelet
  • +36 70 327 89 43
  • info@netcorp.hu