Segítünk megtalálni vagy lefejleszteni a megfelelő eszközöket, hogy kihozza a maximumot vállalkozásából
2017-04-21 12:10:22
Tagek:
közösségi média, social listening, webáruház, ügyfélszerzés
Írta:
Siket Gábor
Többször írtunk már a közösségi média használatáról, elég széles skálán mozognak ezek a technikák. Viszont kialakult egy újfajta szemléletmód, ami segítheti a weboldalak, webáruházak növekedését.
Napi szinten hatalmas mennyiségű adatot gyűjtenek össze ezek a portálok, amiket ha megfelelően elemzünk és figyelünk, rá akkor segít előbb jutnunk az ügyfelek igényeinek kiszolgálásában. Az elemzés számos lehetőségre rámutat: a social listening jó eszköz lehet ügyfélszerzésre, ügyfélátcsábításra, ügyfélélmény-növelésre, ügyfélmegtartásra, kampányhatékonyság-javításra, termék- és szolgáltatásfejlesztésre, válsághelyzetek megelőzésére és kezelésére, felügyeleti szervek tevékenységének támogatására, illetve HR-tevékenységek támogatására is.
forrás: azevhonlapja.hu
Copyright © 2015-2023 NETCORP Kft. - Minden jog fenntartva!