Segítünk megtalálni vagy lefejleszteni a megfelelő eszközöket, hogy kihozza a maximumot vállalkozásából
2016-03-07 12:50:09
Tagek:
webshop, webáruház, raktárkészlet kezelés
Írta:
Siket Gábor
Elsődleges cél az eladás. Ha ez jól megy, akkor hamar szembe találjuk magunkat azzal a problémával, hogy valami nem lesz elérhető a raktárunkban. Ezt a helyzetet ügyesen kell kezelni, hogy ne essünk el a vásárlótól.
Az egyik legrosszabb választás, ha levesszük a terméket átmenetileg webshop kínálatából. Ezzel egyrészt jelezzük, hogy ténylegesen elfogyott a termék és nem tudjuk mikor lesz előreláthatólag újra rendelhető. Így nem csak a vásárlástól esünk el, hanem elveszítjük a link indexelését is, illetve csökken a termékadatbázisunk is átmenetileg. Így ezt a döntést csak akkor hozzuk meg, ha mondjuk már azt a terméket a raktárkészlet kifogyása után soha nem is akarjuk forgalmazni.
Alternatív lehetőségek egyike, ha a linket meghagyjuk, viszont átirányítjuk egy olyan oldalra ahol közöljük hogy a termék egyenlőre nem elérhető, de hamarosan újra készleten lesz, látogasson vissza később.
Az elmúlt időszak egyik legjobb megoldása, viszont ha feliratkozókat gyűjtünk. Amennyiben egy termék elfogyott a raktárból állítsuk át státuszát „Nincs készleten”-re viszont adjuk meg a lehetőséget, hogy az adott felhasználó e-mail címe megadásával értesítést kapjon arról ha újra rendelhető a termék. Így közvetlen módon vásárlásra tudjuk ösztönözni, ha újra beszereztük a terméket, ezen felül pedig külső (az oldalon nem regisztrált) e-mail adatbázist is gyűjthetünk.
Copyright © 2015-2023 NETCORP Kft. - Minden jog fenntartva!