Felmérés: megbízható-e a tartalom vagy sem?

Felmérés: megbízható-e a tartalom vagy sem?

2016-08-22 15:51:48

Tagek:
felmérés, seo, keresőoptimalizálás, weboldal, webáruház

Írta:
Siket Gábor





Egy ausztrál keresőoptimalizálással foglalkozó cég már több hasznos felmérést is készített. Ezúttal arról faggatták az internetezőket, hogy mi alapján döntik el az adott weboldal megbízhatóságát.

Ez egy újabb hasznos dolog a weboldal tulajdonosoknak hisz a felhasználói élmény egyre fontosabb rangsorolási tényező ezért minden információt fel tudunk használni weboldalunk felújítására ezen a területen.

Fontossági sorrendben az alábbi tényezők határozzák meg egy online anyag megbízhatóságát a felhasználók szemében:

 

Tartalom jellemzői: cím, nyelvtan, stílus, szóhasználat és a gyors válasz jelenléte
Bizonyíték:
idézetek, linkek, referenciák és hivatkozások
Publikáló hírneve: márka, weboldal és szerző hírneve
Közösségi megerősítés: kritikák, közösség, hozzászólások
Ellenőrizhetőség: tényeket akkor tekintik igaznak, ha más weboldalakon is találkoztak vele
Hirdetések: hirdetések jelenléte, mennyisége és minősége a weboldalon
Intuíció: néhány webfelhasználó saját belső intuíciója alapján ítéli meg egy oldal megbízhatóságát
Biztonság: információs biztonság, kapcsolat biztonsága, adatkezelés, vírus-menteskörnyezet
Elfogultság: bizonyíték az objektivitásra, és az elfogultság mentességre
Dátum: a tartalom megírásának időpontja Vizuális elemek: esztétika, design, struktúra, használhatóság
Képek: képek és grafikák jelenléte

forrás: ite.hu

Keressen minket elérhetőségeinken

  • Ha felkeltettük érdeklődését ne habozzon, hívjon vagy írjon nekünk
  • 1106 Budapest X. kerület Jászberényi út 24-36 III.emelet
  • +36 70 327 89 43
  • info@netcorp.hu