Segítünk megtalálni vagy lefejleszteni a megfelelő eszközöket, hogy kihozza a maximumot vállalkozásából
2016-08-22 15:51:48
Tagek:
felmérés, seo, keresőoptimalizálás, weboldal, webáruház
Írta:
Siket Gábor
Egy ausztrál keresőoptimalizálással foglalkozó cég már több hasznos felmérést is készített. Ezúttal arról faggatták az internetezőket, hogy mi alapján döntik el az adott weboldal megbízhatóságát.
Ez egy újabb hasznos dolog a weboldal tulajdonosoknak hisz a felhasználói élmény egyre fontosabb rangsorolási tényező ezért minden információt fel tudunk használni weboldalunk felújítására ezen a területen.
Fontossági sorrendben az alábbi tényezők határozzák meg egy online anyag megbízhatóságát a felhasználók szemében:
Tartalom jellemzői: cím, nyelvtan, stílus, szóhasználat és a gyors válasz jelenléte
Bizonyíték: idézetek, linkek, referenciák és hivatkozások
Publikáló hírneve: márka, weboldal és szerző hírneve
Közösségi megerősítés: kritikák, közösség, hozzászólások
Ellenőrizhetőség: tényeket akkor tekintik igaznak, ha más weboldalakon is találkoztak vele
Hirdetések: hirdetések jelenléte, mennyisége és minősége a weboldalon
Intuíció: néhány webfelhasználó saját belső intuíciója alapján ítéli meg egy oldal megbízhatóságát
Biztonság: információs biztonság, kapcsolat biztonsága, adatkezelés, vírus-menteskörnyezet
Elfogultság: bizonyíték az objektivitásra, és az elfogultság mentességre
Dátum: a tartalom megírásának időpontja Vizuális elemek: esztétika, design, struktúra, használhatóság
Képek: képek és grafikák jelenléte
forrás: ite.hu
Copyright © 2015-2023 NETCORP Kft. - Minden jog fenntartva!