Segítünk megtalálni vagy lefejleszteni a megfelelő eszközöket, hogy kihozza a maximumot vállalkozásából
2016-03-01 11:35:25
Tagek:
sütik, marketing, cookies, hírdetés
Írta:
Siket Gábor
Webáruház indításaok rengeteg marketing eszközt kipróbál a tulajdonos, hogy rájöjjön melyik az, ami bevételt tud hozni. Természetesen ezeket folyamatosan kombinálni, változtatni kell.
Viszont van egy megoldás, ami biztosan nagyobb relevanciával hoz sikert, mint más. Ez pedig nem más, mint a süti (cookie). Sok esetben a látogatók böngésznek oldalunkon, kosárba helyeznek egy, vagy akár több terméket is mégis vásárlás nélkül hagyják el az oldalt. Ez a tulajdonosnak természetesen rossz, hisz becsábította a potenciális vásárlót, elérte azt, hogy keresgéljen, terméket rakjon a kosárba, de mégis valahogy a vásárlás elmaradt.
A sütik segítségével az ilyen vásárlóknak legközelebb már célzottan tudjuk ajánlani a terméket, ami felől érdeklődött. Így valószínűleg könnyebb lesz vásárlásra ösztönözni, ha már érkezéskor olyan termékeket mutatunk neki, amiket korábban megnézett.
Ezeket az információkat könnyedén fel tudjuk használni a vásárlói szokások feltérképezésére. Mik a legkeresettebb termékeink, kategóriáink. Az ilyen adatokból le tudunk szűrni olyan információkat, mint pl.: ha egy terméket sokat néznek, akár már kosárba is raknak, de mégsem vásárolják, akkor valószínűleg túl drágának találják. Ez esetben ne az árat vigyük lejjebb. Ajánljunk ingyen postát vagy valamilyen ajándékot. Így máris egyszerűbb lesz döntenie a leendő vásárlónak.
Copyright © 2015-2023 NETCORP Kft. - Minden jog fenntartva!