Hívjon bizalommal!
+36 70 327 89 43
Több vásárlót akar? Leírunk néhány bevált módszert

Több vásárlót akar? Leírunk néhány bevált módszert

2015-10-21 12:53:37

Tagek:
web-áruház, vásárlási szokások, fejlesztés, webáruház készítés

Írta:
Siket Gábor





Legutóbb arról írtunk, hogy miért szakadhat meg a vásárlási folyamat egy web-áruházban. Most a bemutatunk néhány trükköt, amivel vásárlásra tudjuk sarkalni a látogatót.

 

Hívjuk fel a figyelmet

Az akciókat mindig próbáljuk előtérbe helyezve kommunikálni. Készítsünk bannereket, helyezzük el őket egy főoldali sliderben, hogy amint megérkezik, a látogató rögtön azt lássa, hogy milyen termékek vannak éppen akcióban és milyen mértékben. Tegyük fókuszba a régi árat és az akció mértékét.

Ajándékok

Találjunk ki egy jól működő rendszert, ahol ajándékokat adunk. Fontos hogy az ajándék kapcsolódjon az adott akcióhoz. Példaként, ha egy szépségápolási cikkekkel foglalkozó áruházunk van, amennyiben mondjuk sminkes termékek annak akcióban, X összeg fölött adjunk egy neszeszer táskát ajándékba. Így arra sarkaljuk a vevőt, hogy még többet vásároljon, hogy elérje az akció összeghatárát és megkapja az ajándékot. Természetesen figyelni kell, az összeghatárra ne akarjunk túl nagyot fogni az akción.

Határidő

Legyen az akcióknak határideje. Októberi akció keretében mondjuk, elengedjük a postaköltséget. Ebben az esetben, ha mondjuk, súly alapján számolunk postaköltséget, nagyobb és valószínűleg drágább termékek is kerülnek majd a kosarakba, hisz nem kell kifizetni a vevőnek a postázási költséget. Viszont törvényi kötelezettség van ilyen esetben, hogy a határidő lejártát kommunikáljuk.

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.
RENDBEN

Szabályzat