Hívjon bizalommal!
+36 70 327 89 43
Milyen a jó marketing szövegíró? – 1. rész

Milyen a jó marketing szövegíró? – 1. rész

2019-06-25 12:52:54

Tagek:
online marketing, marketing, tartalomszerkesztés, online szövegírás

Írta:
Dobos Éva





A tartalommarketingesnek kétségtelenül jó írónak, és kiváló kutatónak kell lennie.
De számít-e a humor, vagy az adott témakörre vonatkozó motiváció?

A jó szövegírónak rá kell tudni hangolódni a cég tevékenységére. Hinnie kell a szolgáltatás, vagy termék minőségében ahhoz, hogy olyan tartalommal tudjon ellátni egy weblapot és a blog bejegyzéseit, amelyek teljes meggyőződéssel és motivációt sugallva szólnak a felhasználókhoz.

Rengeteg webes író akad, aki jól tudja, hogyan kell kielemezni egy Google Analytics fiókot. Bárki rendelkezhet naprakész felkészültséggel egy szakmai bloghoz. Mi különbözteti meg mégis a tartalommarketingest a nagy köveket megmozgató fehérhollóktól?

Nézzünk néhány fontos különbséget.

1. Motiváció
Rengeteg tudományterületet foglal magába a tartalommarketing (írás, tervezés, kutatómunka, képszerkesztés stb.). Ehhez mindhez értenie kell, amennyiben egy személyben végzi feladatát. Továbbá hatékony tartalomkezelőnek kell lennie, aki képes motiválni az érintett személyeket -a megbízó cég vezetőit, képviselőit- hogy közösen nagyszerű munkát végezhessenek, csodaszép, profitábilis eredményekkel.

2. Humor
Az emberek kedvelik a vicces tartalmakat. Sok esetben humorosnak minősül az is, ha csupán merjük vállalni a hétköznapi helyzetek szemléltetését, hiszen ebben magára ismer az olvasó. Fontos azonban, hogy ne váljon szarkasztikussá, tudja megőrizni a balanszot. Tehát ha olyan marketinges szakembert találsz, aki aktív humorral rendelkezik a megfelelő mértékben, kincset találtál.

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.
RENDBEN

Szabályzat