Miért fontos a vevőszolgálat?

Miért fontos a vevőszolgálat?

2016-01-20 14:10:01

Tagek:

Írta:
Siket Gábor





Az online vevőszerzés alapja egy jól felépített weboldal. Ezt a témát már több bejegyzésben is boncolgattuk. Az emberi tényező viszont itt is jelen van.

Az emberek többsége manapság is igényli a személyes kontaktust, illetve mindig lesznek, olyan kérdések melyekre nem tudunk előre felkészülni és a megfelelő helyen kommunikálni. Az ilyen esetekben az egyetlen jó megoldás az ügyfélszolgálat, hisz hiába akar ő vásárolni, ha nincs, aki megválaszolja a kérdését, keres, olyan áruházat ahol megteszik ezt. Az ügyfélszolgálat/vevőszolgálatnak két fő csapása van jelenleg. Offline és online. Offline a klasszikus telefonos megoldás. Ez hazánkban a legelterjedtebb és legegyszerűbb. Csak kommunikálni kell látható módon, a weboldalon hogy van telefonos ügyfélszolgálat.

 

A másik megoldás, ami idehaza még gyerek cipőben jár az online megoldás. Közvetlen chat ablak, vagy skype hívás felajánlása. Igaz statikus módon, de soha ne hagyjuk ki a GY.I.K menüpontot sem. Ez is szerves része az ügyfélszolgálatnak, mivel ebben már a többször előfordult kérdéseket meg tudjuk válaszolni.

Egyre nagyobb hangsúly helyeződik az online ügyfélszolgálatokra, mivel senki nem szereti tartani a vonalat, várni a kapcsolásra. Optimalizáljuk a vevőszolgálatunk költségeit, tartsuk a szolgáltatás színvonalát így garantált a siker és a visszatérő vásárlók.

Keressen minket elérhetőségeinken

  • Ha felkeltettük érdeklődését ne habozzon, hívjon vagy írjon nekünk
  • 1106 Budapest X. kerület Jászberényi út 24-36 III.emelet
  • +36 70 327 89 43
  • info@netcorp.hu