Segítünk megtalálni vagy lefejleszteni a megfelelő eszközöket, hogy kihozza a maximumot vállalkozásából
2016-01-20 14:10:01
Tagek:
Írta:
Siket Gábor
Az online vevőszerzés alapja egy jól felépített weboldal. Ezt a témát már több bejegyzésben is boncolgattuk. Az emberi tényező viszont itt is jelen van.
Az emberek többsége manapság is igényli a személyes kontaktust, illetve mindig lesznek, olyan kérdések melyekre nem tudunk előre felkészülni és a megfelelő helyen kommunikálni. Az ilyen esetekben az egyetlen jó megoldás az ügyfélszolgálat, hisz hiába akar ő vásárolni, ha nincs, aki megválaszolja a kérdését, keres, olyan áruházat ahol megteszik ezt. Az ügyfélszolgálat/vevőszolgálatnak két fő csapása van jelenleg. Offline és online. Offline a klasszikus telefonos megoldás. Ez hazánkban a legelterjedtebb és legegyszerűbb. Csak kommunikálni kell látható módon, a weboldalon hogy van telefonos ügyfélszolgálat.
A másik megoldás, ami idehaza még gyerek cipőben jár az online megoldás. Közvetlen chat ablak, vagy skype hívás felajánlása. Igaz statikus módon, de soha ne hagyjuk ki a GY.I.K menüpontot sem. Ez is szerves része az ügyfélszolgálatnak, mivel ebben már a többször előfordult kérdéseket meg tudjuk válaszolni.
Egyre nagyobb hangsúly helyeződik az online ügyfélszolgálatokra, mivel senki nem szereti tartani a vonalat, várni a kapcsolásra. Optimalizáljuk a vevőszolgálatunk költségeit, tartsuk a szolgáltatás színvonalát így garantált a siker és a visszatérő vásárlók.
Copyright © 2015-2023 NETCORP Kft. - Minden jog fenntartva!