Hívjon bizalommal!
+36 70 327 89 43
Hogyan építsünk webáruházat? Néhány dolog, amire érdemes figyelni.

Hogyan építsünk webáruházat? Néhány dolog, amire érdemes figyelni.

2015-09-29 11:12:03

Tagek:
webáruház fejlesztés, marketing, reklám, webshop

Írta:
Siket Gábor





Rengetegen próbálkoznak a netes eladás piacára betörni több-kevesebb sikerrel. Alábbiakban leírunk néhány dolgot, amivel sikeresebb lehet újonnan indított webshopunk.

Piackutatás

Amennyiben megvan az ötlet, hogy mit is szeretnénk árulni az interneten, nézzünk körül, hogy ki foglalkozik még ezzel. Ha van 1100 másik vállalkozás, ami azt kínálja, amit mi akkor igen nehéz lesz elérni céljainkat. Persze nem lehetetlen. Nézzük, meg milyen marketingforrásokat használ, milyen a weboldala, az áru minősége stb stb és mi csináljunk jobbat. Keressük meg a megfelelő stábot weboldalunk elkészítéséhez, az áruk beszerzéséhez, és ezt kommunikáljuk is kifelé.

Weboldal

Az első és legfontosabb az, hogy egy igazán megnyerő webshopunk legyen. Legyen gyönyörködtető a szemnek és kényelmes a kezelése, hogy minél egyszerűbben tudjon vásárolni a kedves felhasználó. Fordítsunk nagy figyelmet a használhatóságra vásárlói és adminisztrátori szempontból is. Egyeztessünk többször is a fejlesztővel, hogy mire is van szükségünk, hogy a végeredmény tökéletesen megfeleljen igényeinknek. Az oldal megjelenése tükrözze vállalkozásunk komolyságát, hogy a látogató azt érezze, hogy Mi igenis érte vagyunk, hogy neki könnyebb legyen a vásárlás. A szép grafikai kialakítás nagyon fontos, rengeteg olyan webáruház van, ami csak azért nem indult be vagy haldoklik, mert egyszerűen nincs inger, ami arra késztetné a felhasználót, hogy vásároljon. Beírja, a webcímet megjelenik az oldal és inkább kilép. Egy komolytalan weboldal hiába van mögötte profi cég és termék nagyon le tudja húzni a bevételt.

Marketing

Reklám, reklám, reklám. Az internet a marketing tárháza. Rengeteg lehetőség arra, hogy minél több emberhez eljusson üzletünk. Használjuk a közösségi marketing adta lehetőségeket, az AdWords csatornáit és a Youtube videó megosztó reklám felületeit. Kampányaink mutatóit mindig vizsgáljuk át, kicsit változtassunk, csinosítsunk a reklámon, hogy a megfelelő közeget megfogja. Hosszú távon biztosan kifizetődő, a vállalkozás kezdeti stádiumában pedig mindig tervezzünk a reklámozással. Különítsünk el erre egy bizonyos összeget, hisz eleinte ez fogja hozni a bevételt…csak aztán az elégedett vásárló.

Support

Ahogy mondani szokták, ha vállalkozásra adjuk, a fejünket felejtsük el a 8 órás munkát. Figyeljünk oda vásárlóinkra. Válaszoljuk meg kérdéseiket, adjunk a véleményükre. Amennyiben érdeklődés érkezik a lehető leghamarabb válaszoljunk. Amíg kétségek között van a leendő vásárló nem fog fizetni nekünk. Rengeteg látni kommenteket termékek alatt, amiben fontos kérdést tesznek fel és sajnos válasz nem érkezik…a kérdező valószínűleg nem vette meg ebben az esetben a terméket.

Fejlesztés

Sokan gondolnak az informatikára, és a webfejlesztésre úgy, mint egy feneketlen kút, amibe csak a pénzt kell dobálni. Sajnos ez is olyan, mint minden más. Egy profi weboldal is az évek során elavulttá válik. Naponta jönnek új technológiák, trükkök, amik biztosítják a folyamatos fejlődést. Amennyiben fejlesztőnk nem értesít ezekről az újdonságokról, kérdezzünk mi. Ha megfigyeli az ember az igazán nagy webshopokat folyamatosan frissítenek, heti vagy akár napi szinten blogot vezetnek, ügyelnek a megjelenésre és mindig naprakészek.

 

Soknak tűnik ez, főleg egy fiatal kezdő vállalkozónak, de csak a megfelelő csapatot kell megtalálni ilyenkor aki, megkönnyíti ezeket a teendőket.
 

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.
RENDBEN

Szabályzat