Hívjon bizalommal!
+36 70 327 89 43
A 80-20 szabály hirdetéseinkben

A 80-20 szabály hirdetéseinkben

2015-07-21 08:39:45

Tagek:
Pareto-elv, 8020, marketing eszközök, hirdetések

Írta:
Siket Gábor





A Pareto-elv, más néven a 80–20 szabály kimondja, hogy számos jelenség esetén a következmények 80%-a az okok mindössze 20%-ára vezethető vissza. És hogy hogyan is képzeljük el ezt weboldalunkra levetítve?

 

A Pareto-elv alapján:

- Vevőink 20%-a generálja a haszon 80%-át.
- A termékek/szolgáltatások 20%-a generálja a profit 80%-át.
- mindösszesen 20% hirdetési erőfeszítés hozza meg a profit 80%-át.


Hogyan érjünk el jobb eredményt, ezt az elvet használva?

Figyeljünk a hozzá adott értékre. A minőség mindig legyen előtérben, hangsúlyozzunk vevőink felé elkötelezettségünket.

Fordítsunk nagy figyelmet a már meglévő ügyfelekre. Sokkal nehezebb új ügyfelet szerezni, mint a meglévőket megtartani.

Mérjük hirdetéseink, kampányaink eredményeit hogy megtudjuk melyik az a hatékony 20% amire érdemes építeni a későbbiekben. Azokat a csatornákat, reklámokat, amik nem voltak elég hatékonyak felejtsük el, fordítsunk nagyobb figyelmet a működő reklámokra és növeljük intenzitásukat.

Természetesen nem arról van szó, hogy csak a 20%-al érdemes foglalkozni. Folyamatosan új területeket, trükköket kell kipróbálni és mindig kiszűrni azt, ami működik. Mivel a jól működő eszközök is elavulnak egy idő után érdemes néha újra gondolni hirdetéseinket, meghagyva azok alap pilléreit és kiegészíteni új ötletekkel.
 

Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.
RENDBEN

Szabályzat